Aangekomen - Reisverslag uit , van Hilgien Ruinemans - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit , van Hilgien Ruinemans - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Hilgien

Blijf op de hoogte en volg Hilgien

27 December 2009 | ,

hi allemaal!

Even heel kort, want ik word zo van internet afgegooid. Ik ben aangekomen en vreselijk moe, jetlag? slaaptekort? of 2 dagen reizen gewoon teveel het lichaam (met alle stress en slaaptekort wat vooraf ging).
Gisteren met Cedric (couchsurfer) Taipei bekeken wat helemaal geweldig was! Vandaag in Brisbane aangekomen, maar 15min lopen kost me al teveel moeite. Dacht dat het goed was voor de benen, maar die zijn rood en gezwollen door het vliegen en die willen helemaal niets meer! Zo maar naar bed, al hoewel het hier 20u is.
Morgen koala's bekijken en dinsdag met lift naar Sydney waarschijnlijk.
Zit nu trouwens in een hele drukke hostel...

wordt vervolgd.

• 27 December 2009 - 15:32

Lex And The City:

*Natuurlijk* ben je doodmoe!

Haha.

• 27 December 2009 - 16:17

Lex And The City:

Oh ja: ik blijf je volgen, Hilgien!

Dikke kus.

• 27 December 2009 - 21:30

Ineke :

Heeeey globetrotter!!
    Ik vind het zo super dat je helemaal naar de andere kant van de wereld reist en wij mogen hier van alles meegenieten!
    ben zo blij dat je goed bent aangekomen, wees voorzichtig, geniet, maak veel foto's.
    Volg je all the way, super die "witte duik" foto's! Kus van ien.
    xxxxx

• 28 December 2009 - 09:14

Jantienus En Ina:

de kop is d'r af, leuk om alles te kunnen volgen, we zijn benieuwd naar het volgende bericht.

groetjes

• 28 December 2009 - 10:29

Wim:

Dat je moe ben is niet raar :-)
    maar je zult t wel redden!

greetz,

Wim.

• 28 December 2009 - 12:36

Hoi Hilgien,:

Leuk je berichtjes te lezen. Zoals je ziet volg ik je op de voet......
    Ik hoop dat de adviezen wat geholpen hebben en dat je al wat beter uit de voeten kunt....
    Hoe waren de koala's??
    Het lijkt me schitterend om die dieren in het echt te zien. Stuur/mail me er maar een zonnige foto van, als dat lukt.
    Ik zit wel hier wel met de foto's in de sneeuw, ha, ha!!!

Je krijgt de groetjes van heel het Leyendak.

Liefs, Ing.

• 28 December 2009 - 19:58

Erika:

He hilgien,

Toch altijd weer mooi dat je heel bent aangekomen....nou ja beetje gebroken dan maar daar kom jij wel weer overheen!:) Hou ons op de hoogte!
    Doei

• 30 December 2009 - 21:37

Ymkje:

Hopelijk ben je nu lekker uitgerust! Of heb je a'la Hilgien je dagen zo vol leuke activeiten gepland dat je nog steeds op apegapen ligt ;-)
    Hier alles goed, lekker kerst gevierd in Delden, Zwolle en de Ardennen. Morgen Oud & Nieuw en dan 1 januari op wintersport!!!!
    Veel plezier in de zon & een gelukkig nieuwjaar met mooie reizen en avonturen!
    xxx
    Ymkje

• 31 December 2009 - 09:01

Yvonne:

Hey girl!! Happy New Year all best wishes for you in 2010 :-).
    zo langzaam aan maar in engels overgaan he:-)...
    Ben je al wat aan het wennen daar? Heerlijk idee lijkt me :de "zomer" , 't is hier echt winterweer.
    Leuk om op deze manier een beetje "mee" te reizen hihi
    take care! xxYvon

• 31 December 2009 - 09:09

Anke:

Je bent er, super hoor! Lekker bij komen en dan er op uit. Al vast een fijne jaar wisseling daar in Sydney (jij bent eerder aan de beurt toch?).

Groetjes Anke

• 31 December 2009 - 11:34

Erika:

He hilgien,

Een heel avontuurlijk en gezond 2010!!:)

• 31 December 2009 - 18:31

Hilleen(hilbie):

Hey Hilgien, Ik zag net op tv hoe oud&nieuw in Sydney werd gevierd! Helemaal super! En dat was vanmiddag om 14.00 uur Nederlandse tijd. Maf vind je niet want wij moeten nog.
    Dus voor jou de beste (reis-)wensen voor het nieuwe jaar!!!
    gr. Jappie, Hilleen en Jelle

• 01 Januari 2010 - 11:15

Jannie En Jan Allex:

Hoi Hilgien.
    Een heel leuk en avontuurlijk 2010!! (moet lukken Down Under)

• 01 Januari 2010 - 18:12

Rienke:

he zussie een heel goed en avontuurlijk 2010 en houd je reisverslag goed bij! groetjes uit zeijen

• 02 Januari 2010 - 15:23

Marian:

Hi Hilgien
    Hoe was het in Sidney met oud en nieuw? Ziet er op tv zo bruisend uit. En jij stond er gewoon tussen! Een mooi 2010. Een dikke knuffel

• 02 Januari 2010 - 15:45

Je Nichtje Rianne:

Hii Hilgien!
    Gelukkig nieuwjaar! Ik hoop dat je weer beter bent inmiddels :) !
    X Rian

• 03 Januari 2010 - 20:54

Erik En Marianne:

Hee Hilgien! Een heel gelukkig nieuw jaar!
    Hier veel sneeuw!Ik heb je broertje al ingepeperd! Veel plezier met alles wat je gaat beleven! Geniet er van! Liefs en Groeten uut Grunn!

• 04 Januari 2010 - 07:35

Hilgien:

ja sorry guys; erg druk, na de eerste 2 vervelende dgn in Brisbane is het alleen maar leuk hier! motorrijden, bootje varen, de Harbour Bridge beklimmen (net gedaan!!), rare beesten zien en natuurlijk NYE on top of the world met kangaroo-biefstuk en Mojito in de handen en de ogen op het vuurwerk gericht; was een TOPavond! verblijf al een tijdje bij Amr, een couchsurfer& vermaak me uiterst prima daar! :) morgen nr New Zealand, hoop daar ff verhaaltje te kunnen schrijven,
    Have a good one!

• 04 Januari 2010 - 12:09

Iris:

Hoi Hilgien! Eerste werkdag in het nieuwe jaar, dus ook nog de beste wensen. Goed dat je nu volop kunt genieten na de vertrekstress. Bij jou natuurlijk bloedje heet, maar hier gaan we de schaatsen onderbinden! Ben benieuwd hoe New Zealand bevalt.